Poskytuji individuální koučování na základě dodržování etického kodexu ICF. Při prvním setkání si upřesníme naše vzájemné požadavky a uzavřeme písemnou dohodu (kontrakt). Klasicky doporučuji spolupráci v rozsahu 3–10 schůzek po 1–3 týdnech, vycházím vždy z požadavků klienta a dávám důraz na jeho spokojenost. Délka jednoho setkání je 1,5–2 hod.
Koučink představuje důvěryhodný vztah, který napomáhá klientovi podniknout konkrétní kroky za účelem dosažení jeho vize, cíle nebo přání. Základní filozofie koučování říká, že každý z nás je v něčem dobrý a pokud je motivován, může dosáhnout všech svých vytčených cílů. Není rozhodující, v jaké fázi života se právě nacházíte, vždy máte nějaké sny, cíle a přání. Je v lidské přirozenosti chtít poznat víc, být sám se sebou spokojený, my všichni toužíme najít cestu, jak tohodocílit, být šťastný. Proces koučinku pomáhá klientovi nejen přesně definovat jeho cíle, ale také těchto cílů dosahovat rychleji s větší efektivitou, než pokud by koučinku nevyužil.
Čím pro Vás jako kouč mohu být užitečná a co tím můžete získat?
- Jsem Váš podporující partner v pracovním i osobním životě. Mojí prioritou je co nejlepší využití Vašeho potenciálu.
- Pomohu Vám stanovit si cíle a následně i těchto stanovených cílů dosáhnout v souladu s osobními hodnotami.
- Pomohu Vám odhalit slabé stránky, rezervy a následně Vás dovedu k jejich aktivizaci, posílení a využití.
- Provedu Vás životní změnou, podpořím Váš osobní vývoj. Nadále se budete rozvíjet a zdokonalovat.
- Podpořím Vás a motivuji k tomu, abyste dosáhli výsledků rychleji a efektivněji.
- Vždy od Vás budu chtít o něco víc, než čeho byste dosáhli bez mé podpory.
- Efektivní práce s časem.
KOUČ je člověk, který klientovi nedává rady (NENÍ PORADCE) a neřeší za něho jeho současnou situaci. Ale vede ho (JE PRŮVODCE) – zejména pomocí cíleně kladených otevřených otázek – k tomu, aby si své optimální řešení nebo cestu našel sám. Největším expertem na náš život, na řešení naší situace, na dosahování našich cílů jsme totiž my sami. Jen my sami víme, jaký je náš potenciál, jaké zdroje máme k dispozici, ajaké řešení bude pro nás nejlepší. Pouze se někdy toto poznání – z nejrůznějších důvodů – nachází mimo vědomou část naší mysli a my k němu nemáme přístup. Koučovací otázky nás nutí přemýšlet jinak, než jsme zvyklí, dívat se na věci z nejrůznějších úhlů pohledu, objevovat nové možnosti a přesouvat tak naše „nevědomé“ znalosti do našeho vědomí.
„Koučování se nezaměřuje na chyby, které se staly, ale na příležitosti, které přijdou.“